Gopaka.lt taisyklės 1.Bendrosios nuostatos
1.1.Šios prekių pirkimo–pardavimo interneto parduotuvėje
„gopaka.lt“ (toliau –Parduotuvė) taisyklės (toliau - Taisyklės)
nustato Pirkėjo (toliau – Pirkėjas) ir MB „Gopaka“ (toliau –
Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui
įsigyjant prekes (toliau - Prekės) Parduotuvėje.
1.2.Parduotuvės veikla vykdoma tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
1.3.Pirkti Parduotuvėje turi teisę fiziniai ir juridiniai asmenys,
kurie pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus gali sudaryti
pirkimo-pardavimo sandorius. 2.Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo momentas
2.1.Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra
laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas pasirinkęs Prekes ir
suformavęs Prekių krepšelį, nurodęs pristatymo būdą ir jeigu reikia
pristatymo adresą bei kitus duomenis, taip pat pasirinkęs apmokėjimo
būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis (t.y. jas akceptavęs –
susipažinęs su Taisyklėmis ir pažymėjęs varnelę prie teiginio „Su prekių
pirkimo-pardavimo interneto parduotuvėje gopaka.lt taisyklėmis
susipažinau ir sutinku“), paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.
2.2.Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma Pardavėjo duomenų bazėje. 3.Pirkėjo teisės, pirkimo - pardavimo sutarties atsisakymas. 3.1.Pirkėjas turi teisę pirkti Prekes Parduotuvėje, vadovaujantis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais. 3.2.Pirkėjas gali pirkti Prekes Parduotuvėje bet kuriuo paros metu. 3.3.Pirkėjas
turi teisę atsisakyti Prekių pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos su
Pardavėju, pranešdamas apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą
Pirkėjas Pardavėjui praneša vienu iš šių būdų: užpildydamas pavyzdinę
sutarties atsisakymo formą[https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/dad7f330d05511e3a8ded1a0f5aff0a9 ]arba
pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas
atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el.
paštu info@gopaka.lt (nurodydamas norimas grąžinti Prekes ir
Parduotuvėje suformuoto užsakymo arba PVM sąskaitos-faktūros numerį).
Prekes siųsti atgal Pardavėjui galima, tik sulaukus MB Gopaka
atsakymo į rašytą Pranešimą. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti
sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810
straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių. 3.4.Prekių
pirkimo-pardavimo atveju Pirkėjas gali pasinaudoti 3.3. punkte nustatyta
teise nutraukti sutartį, jeigu Prekės nebuvo sugadintos, nesugadintos
pakuotės, nenuimtos etiketės ir jų išvaizda iš esmės nepasikeitė. Prekės
ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti
gautą Prekę, negalima laikyti esminiais Prekės išvaizdos pakeitimais. 3.5.Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises. 4.Pirkėjo pareigos
4.1.Pirkėjas įsipareigoja registravimo formoje, ir jeigu reikia,
įvedinėdamas pristatymo adresą bei kitus duomenis, pateikti teisingus
asmens duomenis ir esant pasikeitimams, juos nedelsdamas atnaujinti.
Duomenys turi būti tikslus ir aiškus, be trumpinių.
4.2.Pirkėjas įsipareigoja saugoti savo prisijungimo prie
Parduotuvės duomenis, jų neatskleisti ir neperduoti tretiesiems
asmenims. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenis galėjo sužinoti
kitas asmuo, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją skyriuje
„Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Jeigu Parduotuvės
teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs su
Pirkėjo duomenimis, Pardavėjas laiko jį Pirkėju.
4.3.Pirkėjas privalo sumokėti už Prekes ir jų pristatymą, priimti
arba atsiimti užsakytas Prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.4.Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis elektronine
parduotuve gopaka.lt ir atlygina nuostolius susidariusius dėl
pirkėjo netinkamų veiksmų.
4.5.Pirkėjas, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų,
aiškiai nurodytų internetinėje parduotuvėje, bei laikytis Lietuvos
Respublikos teisės aktų reikalavimų. 5.Pardavėjo teisės
5.1.Pardavėjas turi teisę gauti Pirkėją identifikuojančią
informaciją, nurodytą Pirkėjo registracijos ir Prekių pristatymo adreso
formose. Šiuo atveju Pirkėjo asmens duomenys ir kiti su Pirkėju susiję
duomenys gali būti naudojami tik šios Sutarties sudarymo ir vykdymo
tikslais.
5.2.Pardavėjas turi teisę be atskiro perspėjimo apriboti ar
sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Parduotuve arba panaikinti Pirkėjo
registraciją, jei Pirkėjas kenkia arba bando pakenkti Parduotuvės darbui
ar stabiliam veikimui bei pažeidžia savo įsipareigojimus.
5.3.Pardavėjas turi teisę laikinai arba visam laikui nutraukti
Parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui, bet tai
neatleidžia Pardavėjo nuo atsakomybės įvykdyti jau sudarytas
pirkimo-pardavimo sutartis.
5.4.Jeigu Pirkėjas, pasirinkęs išankstinį apmokėjimą bankiniu
pavedimu, nurodytą 7.3.1. punkte, nesumoka už Prekes per 3 darbo dienas,
Pardavėjas turi teisę anuliuoti jo užsakymą, neinformuodamas apie tai
Pirkėją.
5.5.Jeigu Pirkėjas pasirenka apmokėjimą grynaisiais pinigais,
nurodytą 7.3.2. punkte. Jeigu Pardavėjui nepavyksta susisiekti telefonu
su Pirkėju per 3 darbo dienas, jis turi teisę anuliuoti jo užsakymą,
neinformuodamas apie tai Pirkėją.
5.6.Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo keisti
Prekių kainas, keisti Prekių pristatymo kainas, keisti Prekių sąrašą,
skelbti arba nutraukti akcijas, keisti akcijų sąlygas. Visi tokio
pobūdžio pakeitimai galioja nuo jų atlikimo momento, tačiau negali būti
taikomi jau sudarytoms pirkimo-pardavimo sutartims.
5.7.Pardavėjas
pasilieka teisę bet kuriuo metu redaguoti, keisti ar papildyti
Taisykles, atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytus
reikalavimus. Esant
Taisyklių nuostatų neatitikimų imperatyvioms teisės aktų nuostatoms,
taikomos imperatyvios teisės aktų nuostatos, galiojančios teisinių
santykių atsiradimo metu, išskyrus atvejus kai minėti teisės aktai
netaikytini. Taisyklių pakeitimai galioja ir taikomi teisiniams
santykiams, atsiradusiems nuo Taisyklių įsigaliojimo dienos.
5.8.Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises. 6.Pardavėjo pareigos
6.1.Pardavėjas įsipareigoja sudaryti Pirkėjui galimybę tinkamai
naudotis Parduotuvės teikiamomis paslaugomis Taisyklėse nustatytomis
sąlygomis.
6.2.Pirkėjui pageidaujant, kad Prekės būtų pristatytos, Pardavėjas
privalo pristatyti Pirkėjo užsakytas Prekes jo nurodytu adresu Taisyklių
8 skyriuje nurodytomis sąlygomis.
6.3.Jei
Pardavėjas dėl svarbių aplinkybių negali pristatyti Pirkėjui užsakytos
prekės, jis įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui analogišką ar kiek įmanoma
savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekę, kuri
buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, Pardavėjas įsipareigoja
grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas, jeigu buvo
atliktas išankstinis apmokėjimas, ir visais atvejais atšaukti užsakymą.
6.4.Pardavėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse ar Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų. 7.Prekių kainos, apmokėjimo būdai ir terminai
7.1.Prekių kainos Parduotuvėje ir suformuotame užsakyme yra nurodytos su PVM.
7.2.Prekių kainos ir nuolaidos galioja tol, kol yra rodomos Parduotuvėje.
7.3.Už Prekes Pirkėjas atsiskaito vienu iš šių būdu:
7.3.1.Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas,
kai Pirkėjas atlieka banko pavedimą į žemiau nurodytą MB „Gopaka“ banko sąskaitą. Atlikdamas pavedimą, Pirkėjas mokėjimo paskirtyje
būtinai privalo nurodyti Parduotuvėje suformuoto užsakymo ID. Išsamesnės
mokėjimo sąlygos pateikto čia. Mokėjimo rekvizitai: Gavėjas:
MB "Gopaka"
Įmonės kodas: 304458998
PVM mokėtojo kodas: LT100012328016 Ateities g. 48, Vilnius LT- 07101
a/s LT567180300038467037
AB "Šiaulių bankas", Banko kodas 71803
Mokėjimo paskirtis: reikia nurodyti El. pašte suformuoto užsakymo
numerį. Įmonė nenaudoja jokių nukreipimų į bankus. Tiesiog gaunate
išankstinę sąskaitą į el. paštą.
Mokėjimo paskirtis: reikia nurodyti El. pašte suformuoto užsakymo
numerį. Įmonė nenaudoja jokių nukreipimų į bankus. Tiesiog gaunate
išankstinę sąskaitą į el. paštą.
Mokėjimo paskirtis: reikia nurodyti El. pašte suformuoto užsakymo
numerį. Įmonė nenaudoja jokių nukreipimų į bankus. Tiesiog gaunate
išankstinę sąskaitą į el. paštą.
Mokėjimo paskirtis: reikia nurodyti El. pašte suformuoto užsakymo
numerį. Įmonė nenaudoja jokių nukreipimų į bankus. Tiesiog gaunate
išankstinę sąskaitą į el. paštą.
7.3.2.Apmokėjimas grynaisiais pinigais Prekių pristatymo metu:
Pirkėjas už Prekes sumoka jas pristačiusiam asmeniui. Prekių pristatymo
metu Pirkėjas privalo turėti tikslią grynųjų pinigų sumą, kurią reikia
sumokėti. Ši suma nurodyta Prekių užsakyme eilutėje „Iš viso:“.
7.4.Atsiskaitydamas 7.3.1. punkte nurodytu apmokėjimo būdu,
Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už Prekes ir Prekių pristatymą per 1
darbo dieną nuo mygtuko „Užsakyti“ paspaudimo, t.y. 2.1. punkte nurodyto
pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo momento. Jei per šį terminą
Pirkėjas neatlieka apmokėjimo už Prekes ir Prekių pristatymą ir/arba
Pardavėjas negauna pinigų į savo banko atsiskaitomąją sąskaitą,
Pardavėjas gali laikyti, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo
sutarties ir remiantis 5.4. punktu turi teisę anuliuoti užsakymą.
7.5.Pirkėjas visada gali peržiūrėti savo padarytus užsakymus
Parduotuvės skiltyje „Vartotojui“ skyrelyje „Mano užsakymai“, paspaudęs
nuorodas „Žiūrėti krepšelį“. Pirkėjas gali matyti savo užsakymą, kuriame
nurodomas užsakymo ID, pasirinktų Prekių kiekis ir kaina, Prekių
pristatymo kaina, galutinė suma „viso:“ (įskaitant ir mokesčius), kurią
reikia sumokėti. 8.Prekių pristatymas
8.1.Pirkėjas ar jo įgaliotas atstovas gali atsiimti Prekes,
nemokėdamas Prekių pristatymo mokesčio šiais adresais: MB "Gopaka", Ateities g. 48, Vilnius (darbo dienomis nuo 9:00 iki 19:00
val., savaitgaliais nuo 10:00 iki 15:00). Kai Prekės sukomplektuojamos ir
paruošiamos atidavimui, Pardavėjas el. paštu arba SMS žinute informuoja
Pirkėją nuo kada gali atsiimti prekes. Jeigu šiame punkte nepaminėta
kitaip, Prekių atidavimui taikomos tokios pačios sąlygos ir terminai
kaip ir Prekių pristatymui (8.5., 8.6., 8.7., 8.8., 8.10., 8.11.
punktai).
8.2.Pardavėjas ar jo įgaliotas atstovas gali pristatyti Prekes
Pirkėjui Lietuvos Respublikos teritorijoje, Prekių užsakymo formoje
Pirkėjo nurodytu pristatymo adresu už 8.3 punkte nurodytą
mokestį. Prekių pristatymo sąlygos bei įkainiai pateikti čia.
8.3.Visais atvejais, kai Pardavėjas pristato Prekes Pirkėjui,
Prekių pristatymo (transportavimo) išlaidas apmoka Pirkėjas. Sistema
pagal svorį suskaičiuoja siuntimo kainą. Prekių pristatymo sąlygos bei
įkainiai pateikti čia.
8.4.Prekių pristatymo mokestį Pirkėjas sumoka kartu su mokėjimu už
Prekes vienu iš 7.3. punkte pasirinktu būdu. Prekių pristatymo sąlygos
bei įkainiai pateikti čia.
8.5.Pasistengsime
pristatyti Prekes Pirkėjui laikotarpyje nuo 1 iki 3 dienų. Prekių
pristatymas galimas darbo dienomis nuo pirmadienio iki penktadienio.
Prekių pristatymo terminas negali būti ilgesnis kaip 30 dienų. Tokiu
atveju Pardavėjas privalo informuoti Pirkėją apie Prekių pristatymo
vėlavimą ir nurodyti vėlavimo priežastis. o pirkėjui nesutikus laukti,
grąžinti sumokėtus pinigus (jei pirkėjas pervedė pinigus į pardavėjo
sąskaitą) ir atšaukti užsakymą.
8.6.Pardavėjas visais atvejais yra atleidžiamas nuo atsakomybės už
Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui nėra
pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo
Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
8.7.Jeigu Pirkėjas pasirenka išankstinį apmokėjimą už Prekes banko
pavedimu (7.3.1. punktas), pristatymo laikotarpis pradedamas skaičiuoti
nuo tos dienos, kai Pardavėjas gauna pilną apmokėjimą už Prekes su
mokėjimo paskirtyje teisingai nurodytu užsakymo numeriu.
8.8.Jeigu Pirkėjas pasirenka apmokėjimą grynaisiais pinigais
(7.3.2. punktas). Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo
tos dienos kai vykdomas užsakymas.
8.9.Prieš pristatydamas Prekes, Pardavėjas ar jo įgaliotas atstovas
turi telefonu suderinti Pirkėjui tinkamą Prekių pristatymo laiką.
8.10.Pirkėjas įsipareigoja Prekes priimti pats, ir Prekes
pristačiusiam asmeniui paprašius, turi pateikti asmens tapatybę įrodantį
dokumentą. Tuo atveju, kai Pirkėjas negali pats priimti Prekių, jis
užsakymo formoje gali nurodyti kitą asmenį, priimsiantį Prekes, o
pastarasis Prekes pristačiusiam asmeniui paprašius privalo pateikti
asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
8.11.Prekių pristatymo metu Pirkėjas ar jo įgaliotas atstovas
privalo kartu su Pardavėju ar jo įgaliotu atstovu patikrinti Prekių
kiekį ir būklę. Pastebėjus Prekių kiekio trūkumą ar Prekių įpakavimų
pažeidimus, Pirkėjas privalo tai pažymėti PVM sąskaitoje-faktūroje (ar
kitame Prekių perdavimo dokumente) kaip pastabą. Pirkėjui priėmus Prekes
ir pasirašius PVM sąskaitoje-faktūroje (ar kitame Prekių perdavimo
dokumente) be pastabų, laikoma, kad perduotų Prekių kiekis ir pakuotė
yra tinkami ir Pirkėjas dėl to nebegali reikšti pretenzijų Pardavėjui. 9.Prekių kokybės garantija
9.1.Kiekvienos Prekės pagrindinės savybės, eksploatavimo ir/ar
įrengimo ypatumai yra nurodomi prie Prekės esančiame Prekės aprašyme
arba naudojimo/įrengimo instrukcijoje. Prekės aprašymą arba
naudojimo/įrengimo instrukciją taip pat galima rasti Parduotuvėje prie
Prekės aprašymo. 9.2.Prekėms suteikiamos garantijos, jeigu tokios
taikomos, nurodytos prie kiekvienos Prekės aprašymo arba
naudojimo/įrengimo instrukcijoje.
9.3.Jeigu Pardavėjas nesuteikia Prekėms daiktų kokybės garantijos,
galioja garantija, numatyta atitinkamuose Lietuvos Respublikos teisės
aktuose.
9.4.Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo Prekės perdavimo Pirkėjui (PVM sąskaitos-faktūros išrašymo) datos.
9.5.Pardavėjas neatsako už Prekių defektus, sugadinimą, pažeidimus,
atsiradusius dėl to, kad Pirkėjas Prekes saugojo, eksploatavo,
įrenginėjo, instaliavo ar kitaip naudojo, nesilaikydamas Prekės aprašymo
arba naudojimo/įrengimo instrukcijos. Jeigu Prekės aprašymas arba
naudojimo/įrengimo instrukcija pateikiamos keliomis kalbomis, reikia
vadovautis ta, kuri pateikiama lietuvių kalba.
9.6.Pardavėjas neatsako už jau sumontuotų ar suinstaliuotų Prekių
defektus ar pažeidimus, jeigu Pirkėjas ar su juo susiję tretieji asmenys
galėjo tuos defektus pamatyti Prekių priėmimo, instaliavimo ar
sumontavimo metu. Prekės, turinčios pastebimų defektų arba pažeidimų,
negali būti naudojamos, montuojamos ar instaliuojamos, o apie kokybės
neatitikimą Pirkėjas turi informuoti Pardavėją.
9.7.Pardavėjas neatsako už tai, kad Parduotuvėje esančios Prekės
savo spalva, forma ar kitais parametrais skiriasi nuo realios Prekių
spalvos, formos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio
(monitoriaus) ypatybių. 9.8. Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas; 9.9. suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
9.10. informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, garantija
netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos. 10.Prekių grąžinimas ir keitimas 10.1. Jei Pirkėjui
nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar
komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos
Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m.
liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos
taisyklėmis“. Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes per
14 d., tačiau tik tas kurios nepatenka į negrąžinamų prekių sąrašą. 10.2 Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio
2 dalyje nustatyta, kad vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties
ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims: 1)
paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai
suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus
sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties,
kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį; 2) sutartims, pagal kurias
parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų kaina priklauso nuo finansų
rinkos svyravimų šio straipsnio 1 dalyje nustatytu sutarties atsisakymo
laikotarpiu; 3) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus
pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos
atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl
prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms; 4) sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas; 5)
sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir
kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos
priežasčių; 6) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais; 7)
sutartims dėl alkoholinių gėrimų, kurių kaina nustatyta sudarant
pirkimo–pardavimo sutartį ir kurie pristatomi po trisdešimt dienų nuo
sutarties sudarymo, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo rinkos
svyravimų; 8) sutartims, sudarytoms vartotojui pateikus verslininkui
konkretų prašymą dėl šio atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto
ar priežiūros darbai. Jeigu šiuo atveju verslininkas suteikia daugiau
papildomų paslaugų, negu vartotojas konkrečiai nurodė, arba parduoda
daugiau papildomų prekių, negu būtina remonto ar priežiūros darbams
atlikti, toms papildomoms paslaugoms ar prekėms taikoma teisė atsisakyti
sutarties; 9) sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo; 10) sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos; 11) sutartims, sudarytoms viešajame aukcione; 12)
sutartims dėl apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo
maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, jeigu sutartyje nustatyta konkreti
paslaugų teikimo data ar laikotarpis; 13) sutartims dėl skaitmeninio
turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas
vartotojui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis
praras teisę atsisakyti sutarties. 10.3. Kilus ginčui dėl Prekės
išvaizdos pasikeitimų ar sugadinimo (3.4. punktas), Pirkėjas kreipiasi į
Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos ir
pateikia Prekes ekspertizei. Ekspertizės išlaidas sumoka kaltoji šalis. 10.4. Visas išlaidas susijusias su prekių transportavimu apmoka Pirkėjas. Prekių pristatymo sąlygos bei įkainiai pateikti čia.
10.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei
Pirkėjas nesilaiko šiose Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
10.6. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės
keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei
atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus. 10.7. Neteisminis ginčo sprendimas: Jūs galite pateikti mums rašytinę pretenziją el.p info@gopaka.lt, kurią išnagrinėsime ne vėliau kaip per 14 dienų. Jei
Jūsų netenkina gopaka.lt parengtas atsakymas į Jūsų rašytinę
pretenziją, prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos
prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai
(Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67
51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams
apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/. 11.Atsakomybė
11.1.Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje,
pristatymo adrese ir mokėjimo pavedime pateiktų duomenų teisingumą.
Pirkėjas neprisiima atsakomybės už padarinius,
kilusius dėl registracijos formoje ar pristatymo adrese ar mokėjimo
pavedime pateiktų duomenų klaidingumo arba netikslumo. Pardavėjas nėra
atsakingas už dėl to kilusius padarinius ir gali reikalauti iš pirkėjo
atlyginti patirtus nuostolius.
11.2.Jeigu Pirkėjas per Parduotuvėje esančias nuorodas patenka į
bet kokius kitus interneto tinklalapius ar svetaines, Pardavėjas nėra
atsakingas už tuose interneto tinklalapiuose ar svetainėse esančią
informaciją ir vykdomą veiklą.
11.3.Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais
atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į
Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis
Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta. 12.Informacijos siuntimas
12.1.Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
12.2.Pirkėjas visus pranešimus siunčia Pardavėjui raštu Parduotuvės
skyriuje „Kontaktai“ nurodytu adresu. Pirkėjas taip pat gali užduoti
klausimus, teirautis, išsakyti pageidavimus ar nusiskundimus Parduotuvės
skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
12.3. Pirkėjui draudžiama platinti internete ar kitaip atskleisti
el. paštu vykusi susirašinėjimą su MB Gopaka. Norėdamas platinti
susirašinėjimą privalo gauti MB Gopaka sutikimą. 13.Baigiamosios nuostatos
13.1.Šioms taisyklėms yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
13.2.Visi nesutarimai kilę tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, dėl šių
Taisyklių ar pirkimo-pardavimo sutarties vykdymo, yra sprendžiami
derybomis. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos
teisės aktų nustatyta tvarka.